En sån där lista

Senaste

Låt du hörde: Den jag sjöng nyss :)

Film du såg: Public enemies

Mat du åt: Spicy Hot hihi

Kram: Sofie

Puss: älskling.

Känslan: MYSMODEEE.

Bråk: Lite syskontjaffs nyligen?

Resa: Greklandet 

Glädje: Tanken på att komma hem till gitarren i örebro snart ihiiii

Längtan: Efter en solig dag 

Dröm: Att jag hade blivit en säl.. för mycket snack om sälar på senaste haha. muppigt I know.

Personen du träffade: Såg min mor för 5 min sen.

Person du pratade i telefon med: Pappa när jag tiggde skjuts (:

Personen du fick sms av: Emil som berättade roliga klantiga saker om sig själv ^^

Gången du var utomhus: Nyss ! det va najs, dyngsur.se

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag. De va bränd sås till maten och jag älskar sås så grät innombords tills jag blev trött och la mig i soffan.

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet:  Båda : )

Hamburgare eller pizza: Hamburgare lätt

Kött eller fisk: Både och.. <3

Hund eller katt: Katt ! mjau

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: BK !!

Vin eller Öl: Bärs

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: båda

Sport eller nyheter: Beror lite på

Hockey eller fotboll: Beror också på

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Föredrar kärlek framför hårfärg

Sommar eller vinter: Sommar!!!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Kalvfond (såååå jääääklans übernajs)
- Mjölk
- Gurka ( fast den är ju alltid slut iof . .fast handlar gurka 24/7)
- Matlagningsgrädde
- Frukt

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Vatten
- Mat
- En varm dusch
- Vänner och familj

Och plattång daaah! ( ööh trooolit)

3 saker du inte kan äta?
- Hackkörv, inte ens för 1000 kr. lovar.
- Hundbajs, hm, aldrig varit sugen helt enkelt
- Arsenik, hört att det ska vara farligt ..

Två saker som gör dig glad
- Anton
- Alkohol (hhe)

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Dansar naken o så brukar jag spela gitarr rätt ofta också ..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0