En sån där lista - återigen

Nämn något som gjorde dig glad igår: Bakfyllan, för jag fick god mat och hade trevligt sällskap :d

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov sinnes skönt

Vad gjorde du för 15 min sedan: Såg på Bert hihi o gör det fortfarande, "Jag heter klimpen och jag är jättebra och jag spöar glasögonormar varenda jäva dag" Bra låt från rockbandet håll käften xD

Det sista du sa högt: "Mår Åke bra eller ? :D "

Det senaste någon sa till dig: "Förmodligen inte haha "

Vad har du druckit idag:  Vatten

Vad var det senaste du åt: Middag som älsklingen lagade.

Vad var det senaste du köpte: En bearnaiseburk :o Efter att vi hade varit ute och joggat, den va jag värd ? eller va jag det ? va gott iaf :))

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit o så har insidan massa ordmagneter och massa opassande meningar ihopciterade av folk och fä ;b

Vad är det för väder hos dig nu: Svart 

Godaste glassmaken: Twister ... mmmmmmmummsi

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tror på att jävligt snygga personer kan locka ens uppmärksamhet, inte mer än så.

Sover du tungt: Njae

Drömmer du mardrömmar: samtajms

Trivs du med ditt jobb: Bästa jobben !

Favoritklädsel: Näck.

Favoritlåt just nu: Closer.

Vad ser du om du tittar till höger: En lökig anton-fot :d

Vad gör dig glad just nu: Träning ! Så dags att börja höst-kötta (::::

Vad ska du göra härnäst: Se på film. O sen krypa i snarklådan ZZZzzzZZzzz

Höger eller vänsterhänt: Höger. Försökte lära mig med vänster och blev ganska bra men sen skaffa jag nya talanger som va mer givande så sket i o plåga vänstern mera :))

Humör just nu: Gladis

Favoritgodis: Inget, har ont i tandis.

Kläder just nu: Harembrallor och myslinne.

Höstplaner:? Jobba, plugga, köpa ny bil, inreda hemma, vänner, pojkvän, träning och rödvin.

Hur många kuddar sover du med: 3

Spelar du något instrument: Gitarr

Morgon eller nattmänniska: Natt men försöker att vara dag . . funkar dåligt (y)

Vad är viktigast för dig: Nära och kära och att må bra. Captain obvious strikes again. *Rörd*

: D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0