hej ooooh hej ! I am back *finally*

Och så kom dagen som jag längtat efter ända sen jag gav upp bloggandet sen sist. Dagen då jag faktiskt sitter här med min aldeles egna läsplatta och känner mig sådär lagom mallig och glad ! Nu kan jag blogga obg (Okej kanske inte hela tiden jämt för så kul liv har jag vell kanske inte men iaf .. )
 
Vad har hänt sen sist ?
Jag har varit på nya zeeland, det var fett ! 
Jag har varit i Danmark, det var också nice ! 
Jag har varit i Grekland, super !
Jag har gått i skolan och jobbat, funkat!
Sen har jag nog mest bara varit på gymmet och druckit alkohol, bra kombo! plus minus noll kallas den !
Har umgåtts med vänner och pojkvän och varit gladare än vet-inte-när. Positivt !
Min hamster har dött och min bil har tagit brutalt självmord kom jag iof på. Negativt.
aaaaja.
 tjing
 
 (y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0