i väntan på john blund

Den eviga väntan på john blund har påbörjats, prövade att sova lite men låg med ena ögat öppet och tjuvkikade och tänkte bara på att blogga så det gick ju sådär..
 
Hursomhelst är jag lugn som en filbunke trots att jag ska lokalbedövas och snittas i, imorn bitti ! En godartad nånting ska tas bort från mitt ben men det ska mest bara bli skönt att det äntligen är dags eftersom sveriges sjukvård inte är känt för att vara den kvickaste.
 
Har suttit och gnuggat mitt öga i en timme nu btw, eftersom nånting gick allvarligt fel vid borttagningen utav världens mest svårborttagna mascara :( så nu ser jag fantastiskt ut ! riktigt söt. Så imorn äre jag som går fort och ler mycket för då kanske folk inte ser att jag är ful :p
 
 
gonatt från mig och mitt sexiga öga 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0