Taggad morgon

14 samtal och 4 sms på 15 minuter, känner mig mer poppis än nånsin. Nu väntar en hel hög med jobb innan skolan kickar igång. Fasiken va ja har längtat, är nog lite workoholic trots allt, så let's do this ! Så kanske jag även har råd med ny bil snart också för ett av smsen handlade just om det .. nu är alltså min baby snart skrotad :(
 
Dags att krypa i säng igen o hoppas på att kunna snarka ikapp med älsklingen en stund till innan vi ska äta frulle och sen cykla iväg till sjukan och till jobbet för att hämta en tagg jag behöver till öppningen på torsdag. 06:15 - den ni ! den kommer sitta fint. Hinna hjälpa Maria med lite matteplugg idag också, idag känns verkligen min långa ledighet som att den går mot sitt slut, men det gör inget.
 
gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0